miercuri, 2 iulie 2008

GAYfobia in Romania !


"- Ce ai tu cu persoanele care au inclinatii sexuale diferite de ale tale?
- Ah... ma scarbesc!?"


Stai, stai... nu inteleg .... de ce suntem scarbiti? Da, nu o sa neg ca mi se pare ciudat si ca nu prea pricep cum 2 tipi se pot ... daaar ma rog... probabil nu-s eu destul de receptiva deocamdata.
Accept persoanele gay. Sunt OK cu ele. Dar nu cu toti ratatii-fashioneri care o fac pentru atentie ... adica what the fuck? "Eu nu sunt gay, sunt bi:x Am fost si cu Loredana si cu Marius ;;)"
Hai nu ma-nnebuni ... adica ? Ia explica-mi si mie... esti confuz...sau iti place sa te lingi cu una si apoi sa ti-o tragi in cur cu iubitu' iar la sfarsit sa faci un review dragut care sa-l imprastii in zare?
De ce aveti nevoie de artificii pentru a va defini?
Daca sunteti confuzi in legatura cu viata voastra sexuala, tineti-o fratilor pentru voi, nu urlati in gura mare pe Magheru'.
Ce credeti ca rezolvati? Sunteti considerati speciali? Ne e mila de voi fiindca va pandesc "nazistii" la orice colt? Poate primiti reduceri de la Metrorex si nu stiu eu.
Nici ca hetero nu mi se pare normal sa dau raportu' "azi - George; maine - Andrei si Cristi" ... de ce trebuie sa urlati voi in gura mare cui faceti blow-uri?
M-ati enervat... pe bune acu'.

Imaginati-va urmatoarea situatie:
Mergi pe la Romana... intalnesti cativa oameni noi... apoi prietenii tai incep sa-ti zica :
- Tipu' blond i-a supt-o lu' cutarica si peste roscata si tipa' aia cu ciuf a intrat ala de la MC cand erau... intelegi tu' :>
- Da, asa-i. Chiar roscata mi-a povestit.
Ramai perplex. In ce lume traim? De ce promovam toleranta cand voi nu aveti pic de mila pentru noi si nu ne luati usor ?
Cred ca pe nimeni nu deranjeaza un gay sau un bisexual potolit, sociabil, care nu da toate detaliile despre ce si cum face.
Mircea Solcan rulzz!

Avand in vedere ca si Lucian are o parere bine-definita despre acest subiect, astept o continuare la post :D
(by ZuZa)

Niciun comentariu: