marți, 10 iunie 2008

La Euro 2008 cu stomacu gol. trist

Suntem deja fascinati de rezultatul de 0-0 al Romaniei in meciul cu Franta. Dar...e doar un egal. In schimb Olanda sa pisat pe Italia destul de lejer. Cred ca am tras un pic de caca cand am vazut 3-0.
Nu pot sa spun decat ca ne mandrim degeaba. Suntem la euro da murim de foame (ca sa nu mai zic ca am intrat in UE si tot morti de foame suntem).
In rest, ca sa nu ne abatem de la subiectul "Romania- o tara de cacat", ne continuam cu drag campania electorala. "Numele meu este Costel Nihaha, sunt candidat independent, iar daca ma alegeti am sa ridic capitala la cele mai inalte NIVELURI. Am sa fac trotuare si parcari subterane, spatii verzi si statii de metrou." raspuns? "Ne pisam pe troutarele si parcarile tale...noi...MURIM DE FOAME". In fine, se termina in sfarsit si scoala si multi dintre noi(printre care si eu) plecam la mare (la noi in tara pentru ca "ca la noi la nimeni"). Iar in final ca sa ma incadrez si eu .... muie PSD fortza PD-L si Traian Basescu. Si Mircea Badea rupe norma :X.


DUPA CE MOR SA MA IUBITI CA PE 2PAC!
(by Lucian)

Niciun comentariu: