marți, 10 iunie 2008

Multa muie !


Asa dragilor, MUIE! De ce as cenzura un cuvant care nu face rau ... cand Romania nu cenzureaza nimic?
Hai sa va spun o mica povestioara... ca sa intelegeti ilustrul titlu.
Astazi ajung eu la bloc.. si copiii sar pe mine. Nimic neobisnuit pana aici.
Apoi, ne jucam noi ce ne jucam... si le aud :
-Sa-i spunem?
-Nu, nu... mai bine nu.
-Eu vreau sa-i spun!

Curioasa cum sunt, intreb "Ce sa-mi spuneti?"
Se uita unii la altii si dintr-o data ma ia Ancuta de mana.
-Vino!
-Ok...

Urmatoarea faza poate fi redata doar prin dialog:
Eu: Ce?
Ancuta: Aici era!
E: Ceeee? (gandindu-ma la un prezervativ)
A: Pai.. cum sa-ti zic. Era un nene si ... (gesticuleaza)
E: Si-a desfacut pantalonii? (ramasesem masca)
A: Da..
E: Si.. a facut pipi?
A: Nu... a... (gesticuleaza o laba)
E: Era boschetar, nu?
A: Ah, nu. Avea masina si era in costum...


Doamneeeeeeeeeeeee... m-au apucat toate spumele. Cum domne?!
Traim in jungla ? Copiii de 6-12 ani sa se uite la un retardat care face laba la colt de drum?
Eu p-ala il apucam de MUIE si i-o rupeam. Scarbosu' dracului.
In fata unor copiii... doamne... pe mine m-au apucat toti nervii cand eram prin Militari si am vazut un boschetar facand asta.
Unde e decenta? A disparut ca si sansele Romaniei de a deveni cu adevarat o tara respectata de cei din afara, nu?
Ca tot am adus vorba de Romania... ma gandeam intr-o zi, mergand pe strada, admirand afisele electorale... cum ar fi sa se fi investit toti banii din campaniile electorale, intr-o campanie ANTI-SIDA?
Sa fi fost tot Bucurestiu' invadat de "FOLOSITI PREZERVATIVU INCONSTIENTILOR!"... si jos, mic : "Campanie sprijinita de cei care candideaza pentru postul la Primaria Capitalei. Noi nu ne improscam cu noroi. Noi chiar facem ceva"
Uite ma, pentru asa ceva mi-ar da lacrimile si m-as simti patrioata.
Dar nu... nu se poate... trebuie sa se injoseasca in discutii inutile si afise pentru care se taie copaci aiurea.
Ce lume de cacat!
Azi sunt scarbita... (by ZuZa)

2 comentarii:

Maria spunea...

in ce lume trista traim.:|

Sandokan spunea...

laba trista ... :| (astfel de oameni merita sa fie batuti cu biciul, iar ranile sa le fie presarate cu sare)