miercuri, 2 aprilie 2008

Everyone is entitled to be stupid, but some abuse the privilege!


Draga domnule Johnson....sau nu...nu scriu asemenea mizerie! Observ ca summit-ul asta a venit cu nori si in curand aduce ploaie. Cred ca e un semn rau. Am stat aseara si m-am uitat la "marea" emisiune "Sinteza Zilei", cu ....fiti atenti!...cu "domnule" Valentin Stan. Parerea mea este ca baiatul asta e foarte istet :) dar pe de alta parte cred ca e si un pic cretin. Daca as lua parte la aceasta "mare" emisiune, si as spune de 10 ori pe minut "PAI DOMNULE GADEA", as observa ca rade o tara intreaga de mine si sincer... m-as opri :-s. Oricum, exceptand modul in care le explica, are niste idei destul de pline de sens, printre care si una (de aseara) care mi-a captivat atentia. Cu totii cunoastem relatia dintre presedintele statului si premierul in ROMANIA. "...priviti cum a ajuns tara asta daca pana si cel mai puternic om din lume a ajuns sa programeze intalniri separate atat cu seful statului cat si cu premierul, intelegand relatia dintre acestia domnule Gadea...". Respect total pentru afirmatiile acestui domn Stan, dar ce vina avem noi ca cetateni ca presedintele nu este in relatii bune cu primul ministru? Sau... cum am putea noi sa remediam situatia asta? ASTA e problema in Romania! Toti arata cu degetul si nimeni nu se baga sa repare! Si toti ne facem vinovati de asta...chiar daca nu ne dam seama ;). Off....cam atat....aaaa da....multumesc Isabelei ptr poza :)
(by Lucian)

Niciun comentariu: