marți, 1 aprilie 2008

Introducing ZuZa :) (a da ...si alte lucruri :">)


Citind post-ul de mai jos, probabil va intrebati cine e Zuza. Well...Zuza este una dintre cele mai de treaba colege pe care le poate avea un elev. E intelegatoare, funny si foarte mamoasa :">. O iubesc, si mi se rupe daca nu credeti :).
Cat despre ziua asta...ce pot spune..sunt complet interesat de pregatirile de summit prezentate la tv, desi anumite lucruri banale nu le inteleg :-??. Am mers azi prin Romana...si tot n-am inteles unde e culoarul ala UNIC :(. Desi e 1 aprilie nu vreau sa fac vreo farsa...dar ma gandesc sa merg sa ma tund. Aaaa...apropo :D, am aflat ca nu o sa mai existe nota la purtare..genial..ptr ca media la purtare e un kkt de nota care, din cate stiu, iti impiedica intrarea la cateva facultati. Ceea ce lumea nu intelegea pana acum, este ca a lipsi de la scoala nu arata o dovada a raului comportament ci doar o dovada a lenei unor elevi. Nota la purtare ar trebui scazuta doar in cazul comportamentului rau, si heloooo, treziti-va, faptul ca am lipsit la 30 de ore intr-un semestru nu e atat de grav incat sa nu mai merg la facultate! In fine...inchei aici...ma bag sa vad top10 din NBA de aseara. Va pup :D (by Lucian)

Niciun comentariu: